Längtan

Nu har vi köpt måla till taket! Längtar riktigt till imorgon när vi öppnar dörren till huset! Nu har jag just gjort mig en fruktsallad bestående av päron och banan, mina favoriter :) Duktigt värre.

Åh, nu är det tredje gången dörren ringer medan jag är hemma. Det är bara tjejer? Undrar varför? Känner mig såååå taskig när jag inte öppnar... Men man kan ju inte köpa av alla...

Funderar på att gå en promenad... Men jag vill ju inte egentligen... Får se hur jag gör.
Nu ringer dem på igen! Suck! De är ju söta, men måååånga!

Kommentarer
Postat av: Erika

man kan ju säga att man redan köpt ;) men jag vet det är svårt.. jag köpte två igår... haha..

2010-04-14 @ 20:37:46
Postat av: mamma

ja dom är många dom kommer på jobbet också pins var fina.

2010-04-15 @ 07:25:16
Postat av: emma

NU vill vi se bilder på huset! både utsidan o insidan. föreo efterbilder e ju de bösta! så ta kort nu innan ni börjar måla o tapetsera!

Postat av: karin

haha :) till oss har då ingen kommit :O är det inte bättre att säga att du redan köpt.. :) jag menar, då slipper ju barnen tänka sen efteråt "ååh tänk om de hade köpt 5 stycken av oss, de var ju inte hemma" eller nåt :P då vet dom ju att du redan köpt, då behöver de inte fundera :D

2010-04-15 @ 11:59:41
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback