Du & jag nu

Jag funderar om jag har gjort rätt val eller om det här innebär en omväg. Jag vill ju så mycket, jag vill verkligen, men faller jag så blir jag mos. Jag funderar fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men jag blir inte klokare.

Tänk vilken stor betydelse det är vad människor säger och gör. Hur andras handlingar kan påverka mig. Om man studerar hur andra människor är, vad dem gör eller säger. Det är ganska fascinerande. Att iakta. Man lär sig något varje dag...

Igår bad jag Henke ringa och väcka mig och se till att jag skulle stiga upp 8.00 idag. Jag tror det är viktigt. (Med samma tider, varje dag). Och upp kom jag. Något mer behöver jag inte säga. Så idag har jag bakat på morgonen. Wienerbrödskaka i långpanna. (Tänkte börja baka lite smått inför min födelsedag) Och så har jag stress, jag måste hinna se Greys. Det börjar ju om på onsdag på tv! Då ska jag & Erika se det, så vill ju ha hunnit se hela säsong 5 först. (Är på tredje avsnittet så jag har det jag gör) haha det är tur det är sådär så jag har hela serien och kan se här hemma. Det funkar inte att följa saker på TV för mig. Hopplöst är det rent ut sagt. Jag har inte tid med det. Jag har problem att kunna sitta still, men jag försöker lära mig. Någon gång ska det väl gå. :) Så nu ska jag ta på mig kläder (sitter i morgonrock efter en dusch), sedan se några minuter Greys (till håret har torkat någorlunda) och så skynda till stan för att köpa några fotoalbum. Ska sätta igång med Mexikobilderna hade jag tänkt. :) Det lär ju bli några album om jag säger så. haha ;) Sedan blir det att köra till äbyn, ska äta med mamma och så sen är det Idolkväll hos Simon.


Jag & Tjorven för några år sedan. Typ 2 :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker sånt där är så roligt :)! tänk skulle man möta någon någonstans som var på pricken lik en själv, gud vad häftigt. jag tror inte på det förrän det inträffar. sån är jag.. kul att prata igår vännen, du är så goo. <3

Postat av: Sandra

De blev inte en ipod =/ Kändes för dyrt. Så de blev den billigaste jag hitta, 99 kr på lagerrensning =P

2009-09-29 @ 15:02:16
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: tant a-m

visst är det så ändå, att det är någon sorts trygghet.. konstig värld egentligen, att det kanske finns något lite större som håller koll på oss så att vi inte gör alltför knäppa beslut och sådär. :)



..och jäklar, säsong 5 av greys.. jag som hade tänkt börja se den serien nån gång, men 5 säsonger känns mycket att ta igen, haha! :D

2009-09-29 @ 17:50:58
URL: http://dagensbam.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Åh, du är så duktig som bakar (önskar att jag hade en ugn så jag också kunde baka!) Förresten när är det du fyller år? :)

2009-09-29 @ 21:04:36
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bara 512 mb men de räcker åt mig =) de enda dålga var hörlurarna dom är jätte stora och gör jätte ont så jag sa köpa nya skönare =) Visst fick vi fina presenter av Maud och Pär!? =D

2009-09-29 @ 22:20:50
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback