Var det idag?

Alltså vi hade totalt missat att man skulle ställa om klockan idag! Vi skulle på stan och panta flaskor och hämta min fd mobil som varit på lagning och lite sånt. Och så säger Henke "vi måste skynda oss för den är kvart över två" (Gallerian stänger tre). Jag bara "men, den är bara kvart över ett, vi behöver inte stressa" "Men vadå, går min klocka fel?!?" Sen sa jag "det är nog idag man ställer om den" Sedan pratade vi inte mer om det. Och för en stund sedan sa jag "tänk att vi missat man ska ställa om klockan idag" "VAR DET IDAG?!" haha så mycket hade han lyssnat ;)


Som både Karin och Erika gjort, så bjuder jag på en bamsevacker bild från bröllopet :) Som tur var togs inget kort på mig ;) haha


Kommentarer
Postat av: karin

haha rolig henke är :)

Postat av: maud sandberg

Ja ni är inte ensam att glömma att ställa om klockan jag steg upp 6 30 men det var fel upptäckte jag två timmar senare så det blir en tidig kväll i stället.

2009-10-25 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback