Två glömska människor som visst går ihop? :P

Idag har jag & Henke varit på stan och gjort en massa ärenden. När vi kom hem så kom vi på att allt det vi skulle titta på / köpa hade vi glömt. Typiskt. Får se om vi hinner det innan jag & Stina ska ut och äta och sedan se bio "The Ugly truth" Den har fått bra recensioner så jag tror stenhårt på den! Typisk Sara-film :) Sedan är det ju tjejkväll på stan också så vi måste ju titta lite iaf :) Nu ska jag till Frida för hon vill jag ska ta lite höstbilder på Mira. :) Så får se om vi hinner med en till sväng på stan. :) Har bland annat varit och tittat på vad jag vill ha för dator... Svårt att bestämma mig har jag! Vill jag ha en 15" eller 17"? Klumpigare men bättre, eller mindre otymplig men inte lika bra?

När vi var på stan så mötte vi Frida, Johanna, Sofie, ja alla mammorna med deras vagnar. Det var sött faktiskt! :)

Ajja, dags att sätta fart om det ska bli något av det här.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: tant a-m

Åh, men fina mormors mor! :D ja, man blir nog egentligen aldrig äldre än vad man själv vill.. mjo, måste nog vara så. :)



Och du! Liten (eller stoooor!) recension på "the ugly truth" sen! Sen så vet jag ifall den ska ses eller inte - typ - Saras ord är lag.. ;D



(plusplusplus - det du skrev i förra inlägget om att orka läsa och sådär - JA! Skriv massor!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback