Du & jag Karin!

Åh vad glad jag blev :) Nu har jag bokat 2 Melissa biljetter till jag & Karin! Ska bli så himla kul! Du & jag Karin ;)



Knät har börjat pajja igen... Suck. Det högg till riktigt ordentligt när jag skulle ställa mig upp från köksstolen imorse. Sedan gick jag till bibblan för att lämna igen en bok jag lånat. Då "hoppade" de två gånger. Jag tänkte jag skulle gå hem på en gång, precis innan vår lägenhet så hoppade det igen. Går inte att beskriva hur det känns, men som att något slits ur läget och sedan "hoppar" tillbaka igen. Obehagligt!

Är by the way riktigt uttråkad. Ska se romantisk film tyckte Henke ;) "In med dig och se romantisk film" när jag berättade om knät. Tänkte kanske fixa lite mer scrap. Håller på med när jag var hos Anna förra hösten. Så mysigt och så fina bilder som påminner om något extra fint. Fina minnen kommer tillbaka!


 


Kommentarer
Postat av: karin

ååååhh vad kul det ska bli ! längtar !! har fört över pengar till dig :) haha vacker bild :p

Postat av: Sandra

Nä hon tycker att jag inte behöver bil, men då behöver jag ju egentligen inte körkort heller. Hon tycker väl själva bilen har jag råd med men hon tycker att jag inte har råd att betala skatt/försäkring/bensin osv. Men jag har råd med allt de också (kanske inte bensin jämt) eftersom de bara är en gång per år de ska betalas så kan jag ju betala de nu med mina sparade pengar som jag även ska köpa bil för. Annars vet jag då inte vad jag ska ha mina pengar till om dom bara ska ligga där och aldrig få användas. Men jag funderar på att strunta i vad hon säger och köpa en ändå, fast om vi ska flytta till Pite så kanske vi inte behöver två bilar men ja vi får se =) Hehe oj vad mycke de vart ;)

2009-10-26 @ 18:09:25
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha okej vad snällt =) Vi ska åka till Pite på Fredag istället för då kan vi ha våran egen bil, den är obesiktad just nu så jag vill inte köra den men på fredag har vi fått en besiktningstid =)

2009-10-26 @ 21:49:04
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: anna

Åh så då var det inte slutsålt trots allt :)

2009-10-26 @ 21:49:46
Postat av: maud sandberg

vad kul att du fick tag i biljetter.Hoppas att det blir roligt.

2009-10-27 @ 09:21:34
Postat av: karin

haha, det fula är att jag KAN ju säga "aldrig" och jag blir ändå inte sjuk ;) hehe, det sa simon.. :p

2009-10-28 @ 10:46:42
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback