Changing

Igårkväll var jag "tvungen" gå ut en sväng. Det var så vackert, det föll stora snöflingor från himlen. Det smälte direkt den kom ner till vägen, men det snöade, massor. Som mamma skulle säga "det snöade lapphandskar" och det gjorde det :) Knät tjorvade massor sista tio minuterna innan jag kommit in i värmen igen, men det gjorde ingenting. Jag levde som i någon slags bubbla just då. På något sätt kändes det som att det är dags för en förändring. Som att snön visade mig det. Konstigt, jag vet. Dessutom, just när jag tänkte den tanken, att när jag själv kom på att det kändes som ett tecken för en förändring så kom det just "changing" i mina öron från min ipod.  Vad behöver jag mer? Det k ä n n s något, men jag vet inte vad. Men det känns!

Och idag när jag skulle gå till banken, så insåg jag när jag var på väg hem att det var sol! Jag hade inte sett det innan, att det var klarblå himmel och strålande sol. Hur kan jag vara så blind av annat att jag inte ser det?


DET KÄNNS! Bjuder på en bild som Anna tog i somras. Snart ska vi fota tillsammans, Anna :D


Kommentarer
Postat av: anna

det låter väldigt positivt, känns det positivt också? :)



ooh, vilken underbardag det var när bilden togs. känner sommarvärmen och allt :D

2009-10-28 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback