Hej och hejdå!

Jag är lite dålig på uppdatera märker jag. Men det är verkligen fullt upp på alla sätt och vis. Jag mår nog inte så bra av all denna stress men på söndag blir jag ledig ända till torsdag :D (minst). Då bär det av till Tärnaby och Hemmavan. MIN FÖRSTA SKIDSEMESTER! (skulle kunna skriva en bok om det va)? haha Hoppas bara att vädret håller i sig (men jag tror det kommer bli kallare och mindre sol).

Lördagen var jättekul! Ingen av killarna ville ju vara med oss tjejer (jag och en till) i lasergame, men tju fick dem! Kul hade jag iaf! Just ja, jag visste inte att Simon skulle komma. Trodde att ingen från ä-byn skulle komma men Simon hade inte hört av sig så han kom :) Jättekul var det! Sedan fick han punka så han slaggade här och testade vår nya dubbelupplåsbara madrass! Var nog godkänd tror jag ;)

       


Söndag blev mamma dålig så hon fick åka en akut tripp till sjukan, men det gick bra i slutändan. Men man blir ju orolig!! Sedan har jag mest bara stressat runt hela veckan. Inatt sov jag med Frida och Mira. Det var mysigt! Gullungen har ju börjat le massor! :) Och så var vi på kusin Malins kalas, 2 år från 30 nu ;) Nu är jag hemma och packar lite eftersom det här är enda chansen eftersom jag är i Ä-byn hela helgen med mor min och åker direkt efter jag slutat jobbet imorgon! Hjälp vad tiden går snabbt! Jag fattar inte att det redan är NU liksom. Dags att återgå till det jag måste göra! Ha det bra alla så hörs vi när jag kommer hem, torsdag, förhoppningsvis hel ;) Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa kul ju, vad roligt att höra!



Tråkigt med din mamma, men skönt att det gick bra tillsut ändå. Ta hand om er. kram rkam

2009-03-19 @ 13:12:46
Postat av: karin

härliga bilder! :) jag fick ditt brev idag :D kram!

Postat av: Anonym

Ja vad ska jag säga med? Att man berättar för de som bryr sig. Annars kanske man berättar om de andra skulle fråga.

2009-03-21 @ 18:54:53
Postat av: sassa

va kul med lite bilder:) då å henke är så söta!! :) jag blir alldeles glad!

2009-03-23 @ 10:26:21
Postat av: Anonym

du o henke ska de ju stå:)

2009-03-23 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback