Vänner gör livet

Åh vad jag är glad över att ha de vänner jag har. Ni är bäst! Det här samtalet jag fick ikväll var nog det bästa som kunde ske just då. Det var skönt att kunna prata om...allt. Vänner emellan liksom. Jag älskar dig Carro! Det är så skönt att veta att du säger verkligen det du tycker, du är ärlig och står för det, även om det inte är det jag vill höra. Jag tror jag är så också? Och det är väl därför vi kommer så jävla bra överens och står varandra så nära fast vi är så långt ifrån varandra. Det är inte alla vänskapar som klarar av ett sådant avstånd när vi är vana att jämt kunna se varandra när vi ville (förut) Vi måste kolla över våra scheman om det kanske finns en lucka för mig att trilla in över er tröskel på i sommar ;)


du & jag för alltid! <3 KRAM TILL DIG! På fredag får jag krama denna underbaring! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du fick ett så bra samtal vännen (:

2009-06-09 @ 08:00:11
Postat av: Carro

JAG Älskar DIG! Du är så himla go min vän, bara bäst! Var skönt med ett sådant samtal igår, tror det gynnade oss båda. Och du, det gick bra på mötet idag så vi slår till!:) Jag är glad att du står för det du tycker, känns som om vi kan säga det vi tycker och den andre accepterar det. Vilket är grymt skönt. De där datumena såg inte ut att passa alls.. Jag är ledig helgen 7-9 aug, men då ska vi på bröllop den 8e, de andra jobbar jag utom den där långa vistelsen du kunde, då jobbar jag allt utom två dagar. Vi får pratas vidare om detta sedan! STOR kram!

2009-06-09 @ 21:59:05
Postat av: Carro

Vad brun du är jämfört med mig som är en blekfis:p

2009-06-09 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback