försöker fånga allt vad livet ger

haha ibland är jag bara så klantig! Skulle iväg med bilen och så tänker jag "vad är det där för skum man som vägrar gå över vägen", eftersom han stod precis vid vägkanten. När jag kommer närmare ser jag med andnöd att det är en polisman som står med lasern och skjuter! Tur att jag hade bilar framför mig, annars vet jag inte om jag körde lite för fort? Har iaf fått tillbaka mina efterlängtade vantar idag :D

Förresten, jag stör mig så mycket på en tjej från tresco när vi var ut i lördags. Hur fasen kan hon säga så? Usch, tänker på det ofta! 

Har städat nu, HELA lägenheten -datarummet, där orkar jag aldrig städa när jag aldrig är där :p Har dammtorkat riktigt överallt (nästan) och det behövdes! Nu väntar jag på att Anna ska komma tillbaka på msn (oturligt nog har hon nog väntat extremt länge på mig, så jag får skylla mig själv om hon inte hinner komma tillbaka så vi kan prata)... Sedan kanske en promenad i väntan på att Karin, Natta & Simon kommer. (Sista gången jag ser Karin innan hon åker) :( Vi ska laga tacos och äta tillsammans ikväll. Känns som att jag förberett mig i många dagar inför det... NU KOM ANNA: HEJRÅ!


Kommentarer
Postat av: Carro

vad duktig du är- städar och donar! Vad sa den tjejen på tresco?

2009-01-28 @ 15:48:36
Postat av: Anonym

den som väntar på något gott... ;)



men du bäddade väl inte? :P



(erbjudandet, vi glömde bort erbjudandet igen :P)



2009-01-28 @ 16:16:21
Postat av: karin

skit i trescotjejen sara!! hon hade ju sååå fel som det bara går att ha! måste ju ha förväxlat dig med nån?! tänk inte på det! tack för igår ! åh vad jag kommer sakna dig! kramis

2009-01-29 @ 07:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback