Operationen

Jag vet inte vad operationen kommer att innebära, för er som kanske undrar. :) Jag har inte fått veta något alls, förutom att det ska göras. Jag trodde jag skulle få komma dit på en kontroll först och då få information om operationen, men det verkar som att jag kommer få en tid dit direkt. Men, jag antar, de kommer göra en kikhålsoperation för att se hur de ska göra med denna benbit, men de vet väl inte direkt hur det kommer se ut i knät, varav min tro att de gör kikhål och ser om det räcker med en sådan operation och fixar till (tar bort) det den vägen, eller om det krävs någon större operation (vilket jag förstås hoppas slippa). Så vet ni :) När jag får tiden lär det väl stå liiite mer, hoppas jag. Tänker inte fara dit själv iaf, antingen får mamma eller Henke följa ;) Sitta och vaka över mig ifall jag dör :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback