This voice

Jag bjuder på en bild från möhippan + en bild på Mira från igår när vi hade bjudit hit henne plus hennes föräldrar då på middag ;) Sista grillningen för i år kanske?



Åh, jag blev så glad idag att jag inte kan fatta att det är sant... Men det Ä R det. Jag kan bara inte fatta det. :) Det ska bli så mysigt! :)

Idag har vi stått och sålt potatis (hjälpt henkes föräldrar), det är nämligen skördemarknad i Boden, så där kommer vi att vara imorgon också. Det var regnigt och förjäkligt idag, men (jag trodde aldrig jag skulle säga det här), det var faktiskt kul! Imorgon ska det nog bli bättre väder (hoppas jag och det verkar så) och då kommer det ännu fler kunder. Jag tyckte det var nog mycket idag :) Men vi får sluta lite tidigare imorgon, för Henke vill hinna vara hemma också innan han far till Aitikk igen (henke hur stavas det) ?

By the way, jag kommer skicka in en ljusbeställning nu i sept, är det någon av er som läser som vill beställa ljus? Jag vet inte hur länge det dröjer till nästa gång, så passa på nu! Finns några fina erbjudanden också. :)

Blandade skurar i det här inlägget... På måndag får jag hämta ut min nya telefon. Eller rättare sagt, min nya, R O S A telefon :D

Ska sova nu för jag är sjukt trött, stressad och ångest, eller så är det "bara" ångest som gör att jag är stressad. eller nåt, nu fattar jag inte ens vad jag själv skriver, men sova ska jag!


G O D N A T T



Kommentarer
Postat av: tant a-m

hey potato-lady! ;)

imorgon ska det banne mig vara sol, annars blir det stöveljävlar för hela slanten och lite till. m-hm!



ljusljusljus! hushållet här vill beställa ljuuuus! så, ja. langa katalog hitåt, tackarrr! ;D



och jodu, det är jag själv som fixar klippning med hjälp av mor ibland.. det känns säkrast så, haha :/

Postat av: Anonym

Jag hoppas ni har bättre väder idag :D

2009-08-30 @ 12:05:02
Postat av: a

och nej du är inte ensam om de problemen, det är så får mig med. en del bloggar är jättesvåra att kommentera. i din har det varit så ibland. puss

2009-08-30 @ 17:02:00
URL: http://evighet.blogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att du har ngt mysigt att se fram emot- glad för din skull.. Är så klart nyfiken på vad det är också, men jag gissar att jag får veta inom sisom tid..;) Hoppas ni fick bättre väder andra dagen. Kan du inte ta med katalogen så lovar jag att titta lite i den när ni kommer ner till bröllopet, om du inte skickat in beställningen innan vill säga. Kanske ngn mer som också vill kolla då..:)

2009-08-30 @ 18:45:48
Postat av: Sofia

Jag vill beställa ljus! :) När skickar du iväg den? Hinner jag beställa om vi träffas på onsdag, eller kunde du då? hehe Kram

2009-08-31 @ 09:15:27
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: henke

Aitik :)

2009-08-31 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback