maskerad tomorrow

ikväll har jag varit med världens bästa stina. åh vad mysigt vi hade det. först beställde hon och hennes mamma lite ljus. :) sen var vi på okej och käkade för att sedan köpa godis på KP. sedan bar det iväg hem till henne igen för att se "can´t buy me love" härlig film som man kan se hur många gånger som helst .:) tänkte vid det här laget lägga in en bild jag tog på henne på okej, men fick panik för jag hittade inte kameran. men jag fick tag i stina och den var där. hon räddade mitt liv känns det som. jag är så klantig och så tankspridd. glömde mobilladdaren hemma fast jag lagt fram den PÅ väskan som jag faktiskt HAR MED MIG. hur klantig får man bli?

imorgonkväll är det maskerad hos karin. kom på ett förslag till stina vad hon kunde vara också. ska bli så kul och spännande. :) men först är det ÄNTLIGEN middag med min gullefarfar, mamma, pappa, jag o henrik. som jag saknat farfar alltså. drömmer ju för tusan mardrömmar att nåt händer honom. har inte sett honom på jättejättelänge.

har tänkt på en sak om ett mail jag skickade till en viss person. personen har inte svarat på länge men nu gjorde den det. och så svarar jag ett långt mail tillbaka och så svarar inte personen. inte på hela den här veckan. fastän den sa att jag alltid skulle kunna göra det. why?

imorgon, kom NU :) ska försöka sova nu, lovat mamma att stiga upp tidigt imorgon och följa med henne på byn :) lite mamma-sara helg i helgen :)

sov gott my angels

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blev en mysighelg med mamma din och kul att träffa farfar igen :)

2008-09-15 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback