Jag hatar regn



Ixi, som spanar ut över Kurisjön ;)

Precis nu när jag tänkte tanken att göra bort att gå en lång promenad, kan ni gissa vad jag började höra då? Jodå, mycket riktigt! Regn som studsar mot fönstret... Typiskt! Är så skönt att veta att det finns soligare planer inplanerat. :)

Annars har jag en blåbärspaj i ugnen. Kände mig tvungen att använda mig utav blåbären som jag och Henrik plockade i stugan. Men, jag råkade förstöra över hälften, tänkte göra någon slags nyttig milkshake av dem, men då hittade inte min stavmixer och så blev det bara blä av allt. Så det kastades. Nu ska jag bara se till att INTE förstöra pajen också.

Har sett det nyaste avsnittet av One Tree Hill också! Det var precis det jag hade hoppats på som hände. :) Men jag är nog ensam om att hålla på henne tror jag. :P (Ska inte avslöja nåt eftersom jag vet det finns några som inte har sett så långt av serien än och som antagligen läser min blogg, fast de inte kommenterar) :P haha Längtar redan till nästa tisdag. ;)

Och, den största nyheten av alla! Jag har fått flera dagars jobb inplanerat, som jag vet om redan nu, först nästa vecka och sedan två veckor efter det. Så nu kanske det äntligen börjar strömma in en massa jobb. :) Hoppas på det! Men i oktober hoppas jag och tror att det kommer ännu mer jobb eftersom en viss person börjar gå på havandeskapspenning då.:P

Det var allt jag hade att säga idag till nyfikna själar som kanske ville veta det. (antagligen inte)

Jag har tänkt på en sak, vad vill ni läsare egentligen läsa om i min blogg?

Kommentarer
Postat av: anna

vad som händer i ditt liv, både i och utanpå :) synd att det är en bit, annars hade jag bjudit in mig själv på paj och te hos dig ;) haha

2008-09-02 @ 17:30:28
Postat av: Sara

Anna: ja och jag kan härmed säga att du är inbjuden också ;)

2008-09-02 @ 19:05:05
Postat av: emma

exakt de du skriver nu! du ska skriva för din skull inte för våran!!! skriv precis det du vill, är alltid roligt och läsa ändå:D

tack för att du e tyst ang OTH=)

2008-09-02 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback