Grattis pappa

Nu är verkligen hösten här, på alla sätt och vis. Härligt när det är varmt och solen lyser över alla de olika vackra färgerna.
Jag saknar allt när jag blir påmind om det. Jag vet inte varför. Körde till Älvsbyn ikväll för att gratta pappa som fyllde hela 49 år!! Hade hoppats att träffa farfar där, men så blev det inte. Saknar honom ju! Saknar faktiskt så otroligt många i Älvsbyn. Tog en bild av en bild som kan beskriva hur det var rätt bra. Förr.

Jag och mamma gick ner till älven och gick en liten promenad längs "stranden", som blivit just "strand" för att älven är så låg. Tjorven följde såklart med. =) Det var så mysigt. När vi sedan gick in och tände lite ljus så blev jag bara så nostalgisk. Vill flytta hem och vara liten igen!! <3

Ja, ingen har väl missat om kvinnan, piteåkvinnan, som är försvunnen antar jag? Alla pratar om det nästan... På jobbet spekulerades det... Någon som hade varit på samma ställe som hennes pappa och hon ville bara försvinna därifrån. Vad säger man liksom?? Det är så konstigt allt sammans... hoppas bara de hittar henne snart så familjen får veta. Jag säger nog som en på jobbet sa... Hoppas på ett sätt hon inte lever, för tänk vad hon annars kanske har plågats med och blivit utsatt för. Men att hon lever... det är ju svårt att tro det. Men, hoppet är det sista som överger människan, så jag hoppas att hon kommer återfinnas levande!

Igår lade jag mig som sagt och vilade. Det råkade visst bli lite över 3 timmar! Jag var nog ganska sliten. Har småblödigt näsblod både i lördags och nu idag. :/ Men jag börjar bli piggare nu! Skönt att jobba igen, är riktigt trött nu så ska alldeles strax sova igen! Känns som det var nyss jag steg upp från sängen.

Sköt om Er!! <3 Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du haft det mysigt i alla fall :)

2008-09-23 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback