There's not anything to which you can't relate and you're still here

Har ju glömt att berätta om min fredagmorgon. Blev väckt 07.20, "kan du jobba idag" "visst svarade jag" "7.30-15", så det blev snabba ryck. Det var på andra sidan så blev tvungen att cykla. När jag kommer ut får jag en chock! "DET SNÖADE"!! Men jag räknar inte det som snö, det var mer snöblandat regn, och det stannade inte en sekund på marken ens. Men ändå! Usch, det var superstressigt på jobbet, men fick sluta så jag var hemma typ halv tre. Sedan kom barnen, Malin & Frida på "kalas", bjöd på fika. Gullebarnen mina! Emil hade lärt sig säga "bil" och "pippi" Så söt! "Säg bil" "BLLLLL", och såååå stolt var han!

Nu är det lördag och jag har bytt parfymen. Hade inte riktigt tid att lukta mig till en favorit, så det blev en lite halvbra tror jag. Men vet att andra har sagt den luktar gott. Shit, nu har jag massor med goda favoriter. Alla jag luktade på idag som jag visste luktade gott har jag faktiskt. haha Nästan iaf! Jag älskar parfymer!!

Det är alltid skönt att vara här hemma. Solen skiner, frost på marken (iaf förut på morgonen) så jag ska nog gå ut på en promenad och se om det finns något fint att fota. På återseende :)


Kommentarer
Postat av: Sass

men shiit, coolt med snö:)

va är de för parfym? jag är på jakt efter en ny snart.

2008-10-19 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback