kan man tappa lusten att andas?

alltså fatta!! Åh, jag blir så less! det finns faktiskt fler... förstå att jag har känslor också. 

kom nyss hem från jobbet. gissa vad som fanns i min brevlåda? shit vad snabba cdon är! tre nya skivor har jag nämligen unnat mig.

igårkväll fick jag också veta att C kommer ha julkonserter. ni som känner mig vet att jag behöver en sådan för att få julkänslan på riktigt. men nu känns det bara... ja jag vet inte. vettetusan alltså.

nu ska jag fara och träna idag igen, (bara för att jag "fick" nya träningskläder igår som jag beställde med jobbet för längesen) måste ju testa grejjerna! nu ska jag skynda mig iväg för jag längtar efter duschen, stinker äckelrök. :( huvva!




ps. tack för mailet. jag behövde det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du itne känner för att gå på julkonsert iår så sparar du åtminstone pengar ;)

vilka tre skivor har du beställt? kan nog klura ut en, kanske två? :P

2008-10-24 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback