Vad är det här för skum?

För att undvika missförstånd i mitt förrförra inlägg så kan jag ju tillägga att jag mot all förmodan landade på fötterna. Tro det eller ej! haha Och mobilen var kvar i handen då jag vinkade. haha SKUMT!

Idag kan jag berätta för er att jag vattnade blommorna med diskmedelsvatten. haha Tänkte att det var ju smart att jag hällt upp vatten i en flaska. Då var det ju bara att vattna med den. Men när jag vattnat klart tänkte jag "vad är det här för skum" haha.

Skulle gå hemhem idag. Och så började det ÖSREGNA. Snacka om att jag blev blöt men som tur var kom min snälla & gulliga mamma och hämtade mig istället. haha Det såg ut som att jag hade duschat när hon väl kom och min tröja gick NÄSTAN att vrida ur. haha Snacka om konstigt väder. Ösregn, sol, ösregn, sol osv... NU hoppas jag prognosen stämmer att det blir bra på söndag! För då är jag LEDIG! :D

Kärlek / Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Låt solen lysa över dig på söndag!
hehe!

2007-06-30 @ 11:15:51
Postat av: carro

haha jag ser endå dig sittandes där på marken hehehe.. Kramisssssss

2007-06-30 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback