"Hyss hittar man inte på, de bara blir"

25212-79

Igår var en hel myspysdag alltså! Började med att Helena ringde och väckte mig typ halv nio (A) och frågade om jag ville följa med henne och träna hennes vovve. Det ville jag så det var bara sagt och gjort. Var så skönt i det fina vädret! Vi gick en promenad och lite sånt. Sen fick jag se hennes (och daniels) nya lägenhet (superfin by the way), blev sugen att flytta jag med IGEN. haha Sen köpte jag en present till en viss person och sen träffade jag Emma. Vi promenerade, åt sen lunch + glass. Satt på en parkbänk och surrade. <3

På bilden här till höger ser ni Emma. Ni kan ju gissa själv vad hon pysslar med. (A) haha. Nej, hon sökte bara lite skugga för hon tyckte det blev för varmt i solen. haha Så underbart har vi det här uppe. Rena rama sommaren, på alla sätt och vis!

Sen kom vi på att vi skulle överraska Linnea i hennes stuga. Så vi körde dit och körde alldeles för långt. Eftersom vi var mitt ute i skogen så var det svårt att hitta täckning. Men till slut hittade vi ett ställe där man hade täckning på mobilen så vi kunde ringa Erika och få en vägbeskrivning. Och till Linneas stuga kom vi. (A) MYSIGAST!

Sen körde vi tillbaka till Ä-byn och gick på teckenspråksshow (gratis inträde, woho). Träffade Anna-Lena som man inte sett sen förra sommaren. Och Mats! Saknar studenttiden såå mycket! Och teatern. Vi funderar seriöst på att bilda en teatergrupp. hihi Åter till saken, de var jätteduktiga teckenspråksgänget. Men inte så duktiga som vi var. ;) hihi! Men jag hade två favoriter. Herregud, vad duktiga de var!

Och ni...Förresten... KOM IHÅG: Hyss hittar man inte på, de bara blir!

Idag har det också varit fint väder! Var hem till mamma. Vi satt ute i solen och pratade och svamlade på! Skönt! Hon bjöd mig på glass också.Sen åkte jag hem och gick till jobbet typ. Gick värsta omvägen. Ville gå en längre promenad i det fina vädret. :) Så har jag kommit hem igen. (A) Och har ont i magen. Måste vara nåt som har att göra med då jag jobbar kväll alltså. Nåja, det går väl över snart då. :)

Imorgon är det imorgon! Det är lördag, och det är vår efterlängtade fest. (A) Ska först jobba och sen blir det fest. Ser jag fram emot. :) Ska bli dunderskoj!

Nu ska jag väl börja tänka på refrängen. Men jag har en uppgift att fullfölja på uppmaning av Carro (Jag vet inte vad jag ska kalla dig, eftersom jag har två Carrosar bland mina vänner) :P SkåneCarro får du heta tillsvidare så att alla fattar vem jag menar).

Handla på OK så slipper du SHELL! :) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback