Ensam

Igår var jag och såg bio med några av de allra bästa människorna! The Reaping, bra film, man fick äran att tänka lite granna. ;) Dessutom var vi själva i biosalongen vilket var grymt skönt. Så vi kunde skrämma varandra. haha

Det bästa var ändå då vi nästan var framme i Luleå och E utbrister: "Är vi inte på väg till PITEÅ?!" haha sötisen! och sen då vi sitter på ett fik och andra E:et lägger fram sin medicin bredvid bullan och så frågar N eller nån vad det är för medicin och så säger hon och pekar på just två tabletter och säger "de här är antiinflamatoriska" Och så utbrister E "Vad?! Är det där en antiinflamatorisk bulle?!" haha Gud, vad vi skrattade!!



Jag kan inte förstå varför jag inte kan vara glad... Hade jag fått välja hade jag aldrig stigit upp ur sängen idag, men nu var jag tvungen till det. Jag känner mig så himla ensam och oförstådd. :( Jag vill inte känna så här!!!

Kommentarer
Postat av: A

Du kan prova att prata med mig gummsi så kanske jag kan hjälpa dig på något sätt?

2007-07-11 @ 08:46:26
Postat av: Caroline

Hoppas att du mår bättre snart, tänker på dig! (a)<3 PUSS /C

2007-07-11 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback