Mitt år 2006

(2006 i väldigt korta drag, orkar inte skriva så ingående.) I positiva ord. :D

Januari
Var hos Sassa och det var hur kul som helst. Nyårsafton som var hur muffsigt som helst. :) Vår galna ikea tripp (eller jag som köpte en massa onödiga saker så jag knappt fick med mig allt hem på tåget). Shoppingen med allt spring till bussen. :p Ally McBeal! Vi som pratade om att 2006 skulle bli vårt år och det kan man väl säga att det till viss del blev också. :) Hann träffas rätt många gånger. :) Allt var så kul! Var tråkigt att komma hem däremot, då jag haft så kul där. Sedan klarade jag också körkortet! Vilken underbar känsla! Den kunde man leva länge på!

Februari
Sundsvalltripp med galna hockeyfans + hästtokiga nördar. :p Blev hur galet och kul som helst. (Förstår inte hur jag överlevde allt hockey/häst snack??) haha

Mars
Melodifestivalen i Gbg. Hur underbart som helst. Tre dagar på rad med fröken C. :P Beror på hur man räknar dagarna, kan ju anses som två också. :p Men en kul och impulsiv weekend i Gbg med Sassa!

April
Hände inte så mycket speciellt, men var fullt upp i skolan och med slutproduktionen av teatern. Men allt gick superbra! Påsken var ju också en galen tid, väl värd att nämnas. Men inte mer än så.

Maj
Åkte utomlands till Grekland med Karin och Emma. HEEEEELT underbart!! Vilken avslappning och vilka minnen vi har! "Vad är huvet???" "I want one greek sallad with fetaOST!" haha Karins födelsedag och alla underbara dagar på stranden, och våra flirtar på restaurangen. :p haha

Juni
Balen som var en verklig upplevelse. Ångrar inte att jag gick. Det är en upplevelse att ha varit med om den. Alla var så fina också. :) Tiden kriong studenten går inte att beskriva med ord. Var hur kul och underbart som helst. Vemodigt också, eftersom allt skulle ta slut. Vad skulle de nu bli av oss kulturare liksom? :P Började också att jobba för fullt med sommarjobbet. (Hade även jobbat i april och maj.) Rätt stolt i efterhand att jag hann med både slutspurten i skolan, teatern och så jobbet!)

Juli
Skellefteåkonsert, Allsång på skansen och Piteåkonsert. Obeskrivligt kul och magiskt.

Augusti
Avslutningskonsert på skansen. Obeskrivligt bra show!  "Ja, men vi känner ju igen varandra redan". haha :D Ett bra avslut på en toppensommar!
Trots att sommarjobbet skulle ta slut fick jag jobba hur mycket som helst.

September
Här hände det inte mycket alls. Eller gick ju skola men slutade för det gav mig ingenting. (Men fortsatte att läsa Rättskunskap på komvux, bara för att jag tycker det var så kul och intressant)

Oktober
Var på besök hos Carro. Var där på min födelsedag också. Vi åkte även till Göteborg på min födelsedag. :) Var på bingolotto, vilket var hur skoj som helst! Träffade en massa nya vänner jag fått genom C! Som jag pratat med förut och så. Senare i oktober hann jag också med att åka till Sthlm på Nickelodeon. :) Haha. Det var magiskt roligt. Träffade Anna, inte för första gången, men första gången mer intensivt så att säga. :)

November
Minns inte att det hände så mycket denna månad. Men Emma fick komma hem!! :D Och det var det mest underbara som kunde hända denna månad :D Vi hade lite galna idolkvällar, och en fest värd att minnas.=)

December
Jul, och jag älskar julen. Blev två julkonserter trots allt i Sthlm. "Carola och en flygel". Det var så mysigt! Lärde känna många ytterligare lite mer. :) Träffade Kicki, inte för första gången, men för första gången mer intensivt. :) Lilla Emil föddes och därmed fick gullelillaEmma en lillebror. Julen blev inte som alla andra jular, men det insåg inte min familj förrän efteråt. Men så kan det också va! Hade tydligen varit snäll i år, för jag fick många fina julklappar. :) Nyårsafton spenderades med Emma, Sara & Nathalie. Var riktigt kul! Var lite överallt. :) Skålade in det nya året, och vid halv ett började jag min ringa gång hemmåt, eftersom jag skulle jobba på nyårsdagen. (Jobbade nästan FÖR mkt denna månad) 2007 tror jag blir ett underbart år! Nytt år med nya möjligheter, nya upplevelser och ny erfarenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback