x-mas. Skål!

Nu har jag öppnat upp och druckit upp min första xider x-mas. Helt okej smak faktiskt! Det funkar ju alltid då det glittrar i flaskan. Är ju bara jul en gång per år. ;)

image125

Värst vad det går bra att svepa då man blir upprörd. Det gick snabbt! Det kommer bli en klockren kväll. haha Snart kommer Nat & Kar och sen bär det av till Erika på förfest! Singstar here we come! ;)

Kicki: Jag är så glad att jag lärde känna dig! Jag finns alltid här för dig precis så som du alltid funnits där för mig! Det är så skönt att veta att vi kan prata om allt. Och har vi problem med vår vänskap, (vilket hänt typ en gång) så pratar vi om det och löser det direkt. Precis som det ska vara! Sanna vänner håller genom allt! <3 Kicki, har vi någon låt? Annars måste vi skaffa det i jul! :P Love you honey!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Nattaliiiii:D

Mmmmm,,, mumms, å mysigt me jul, vi kommer ha toppen kul ikväll2!!!!!!! :DD

2007-12-14 @ 19:08:13
Postat av: kicki

haha, älskliiing. vi ordnar allt sån när vi ses för snaaart ses vi och kaan kramas och pussas :D sen mys i sundis ihop :D Åååh vad jag är tacksam att jag har DIG! (L)

Postat av: Anonym

hhaha. nu förstår jag att du inte mådde bra. xmas-cidern spydde jag grymt mkt av:) haha

2007-12-16 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback