Wiho!

Äntligen har jag sammanfattat alla kapitlena klart! Kom på att de sista var jag ju faktiskt med på, så jag tänker inte göra dubbelt, fastän det bara är bra att göra inför provet. Men jag anser att det vi snackade om på lektionen är inget man direkt kan plugga till. Så jag tror inte det var viktigt.
Wiho!

Har gått en promenad med Erika ikväll. Haha, återupplevde lite av fredagskvällen. Jag har ett minne som etsat sig fast i mitt minne och när jag skulle återberättade det så håller vi verkligen på att dö av skratt. Det kom till och med tårar. ;) ojojoj säger jag då bara!

Ingen vågar ringa och väcka mig imorgonbitti, bara så ni vet! Ska sova till tio minst! Och sen skola från halv tolv. Sen ska vi ha typ "fest" med klassen. Har lovat att ta med pratmakarna, så vi får se hur det blir! Ska tydligen äta julmat typ, fast kallt. Och jag får ju ändå typ inte äta något så jag tänker inte äta nånting. Så det så.

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: karin

haha vad var det ni skrattade åt?? :)

2007-12-17 @ 08:08:11
Postat av: Sara

Till Karin:"Jag vet IIIIIIINTE" du vet? vill inte skriva allt här det är ju ändå lite pinsamt. :P

2007-12-17 @ 10:34:18
Postat av: Carro

Härligt att ha det klart! Jag sa ju att du kunde :)

Postat av: Sara

Jag menade inte sammanfattningen, det visste jag ju att jag skulle klara, så svårt är det ju inte liksom. jag syftade dock på provet på onsdag. :P haha

2007-12-17 @ 11:50:59
Postat av: karin

haha jahaaa ;) hihi tror jag fattar :D

2007-12-17 @ 17:34:17
Postat av: emma

varför får du ej äta?

2007-12-17 @ 19:58:10
Postat av: johany

vad duktig du har varit då :)

2007-12-17 @ 22:05:33
URL: http://johanajohansson.blogg.se
Postat av: Sara

Emma: För att de inte riktigt tänkt på de som är laktoskänsliga.

2007-12-17 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback