Sara&karin

Citat av Karin!
"Jag älskar din gran! Man förväntar sig bara att en puff ska komma springade i granen"
Det tar jag som en komplimang!

Nu kommer Karin som ska skriva en liten hälsning till er! Jag har så himla kul och jag jag är glad att jag är med odm bästade i hela världen!

Puss å kram nu kommer karin. världens bästa karin. finns ingen b'ättre än henne! bara så ni vet :>d

puss

---
hej alla  glada o sura också . sara ljöh, jag är inte den bästaste i världen utan det är dom andra som är det. sådeså. ojsan nu la sig nathgalei på sängen ghon är lite trött. och jag får inte sudda det jag skriver fel det känns knasigt.... jag vet att det blir konstigt.. :p j cad det snurar oj det skulle vara två r där men jag får ju inte ändra! bajs ..
världens bästa nathalie är trött hon kan somna!! måste hålla henne vaken!!
nä nu ska jag vara lite trevlig med min bästa sara och bästa nathalie :D snart ska vi till bästaste erika oj vad kul vi ska ha!! :D:D:D
sara har förresten blått medel i toaletten det rytckte jagf var lite kul också. oj nu ska jag sluta skriva det blir konstigt det här !! ;P

kramo hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft kul! Ni är ena toppentjejer! Stora kramar

Postat av: Jenny

Kul att du gilla den ! :D

2007-12-15 @ 11:17:58
URL: http://tjohalia.nu/jiinnii
Postat av: kicki

HAHA, söta ni är då :p hoppas ni hade riktigt riktigt treeevligt igår. Speciellt du Sara efter en jävlaa skitdaaag ;p

2007-12-15 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback