Jag SKA klara det. :)

Fick sluta tidigare från jobbet idag så jag har hunnit gå hem och fixat lite grejer här hemma. Ska snart sätta igång och plugga. (pluggade faktiskt lite på lunchen idag också, woho, vad duktig jag är).

Men jag har tänkt på en sak. Likadant som jag uppenbarligen verkar såra dig, (fast jag inte förstår varför). Så sårar du faktiskt mig med allt du säger. Man kan inte behandla sina vänner, (om jag nu är en vän) hur som helst. Jag kan tyvärr inte göra något mer. Det gäller att inse vart problemet sitter, och kan man inte det, då blir det svårt. Jag tänker inte säga mer för då blir det bara fel. Du förstår inte hur mycket jag bryr mig och hur mycket jag har gjort för dig. Visst skulle jag ha kunnat göra mer men det går ju inte. Jag får ju inte. Jag tror faktiskt inte du förstår det för då skulle du inte göra så här. Men jag kan faktiskt inte göra mer nu. Men jag kanske måste sluta bry mig...Det spelar ju ändå ingen roll...

Nu ska jag plugga en timma innan jag är bjuden hem på dopp i gryta hos mami and papi. :) Borde åka och panta en massa flaskor också. (Medan det är plus ute så jag får upp bagageluckan, den fryser jämt fast i minusgrader) haha Onödig information men då vet ni ;) Sen ska jag hem igen och plugga, plugga, plugga. Jag är nästan peppad att lyckas med detta prov. Jag SKA klara av det, så är det bara! Jag SKA fixa det. JAG SKA!


Puss & hej!


Kommentarer
Postat av: karin

men klart du klarar det sara!

2007-12-16 @ 18:32:20
Postat av: emma

oj.. har du mkt problem me en vän?!

2007-12-16 @ 20:31:58
Postat av: Carrobarro

Du KAN, Du KAN!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback