Tack Jenny!

Jenny kommer alltid att vara min största idol! ;)
Tack för all hjälp!
Det är hon som hjälpt mig så jag fått så fin layout på min blogg :)
TACK TACK TACK!
Står i skuld till dig nu ;) En sak har jag klantat mig med: Hur får jag tillbaka ramen?

Nu ska jag ta och göra mig klar så jag kan springa iväg till Karin och ha skoj med gänget ikväll! :D




Jag förstår inte hur någon man har känt hela livet kan svika en så? Hur är det möjligt? :(


22:55

Ja det var kul hos Karin förstås! :D Nu väntar sängen och förhoppningsvis får jag några fler timmars sömn än natten innan. Jag kan och kommer inte att kunna smälta det... Det är aldrig acceptabelt. Det går inte att förlåta heller. Inte när det gäller någon och inte när det gäller nån av sina nära heller. Så är det bara. Men det finns ingen som kan förstå mig i den sitsen heller.

Jaja, nu till sängen som sagt. Ska läsa i den äckliga boken. (Dock är den såå bra men så äcklig och hemsk!)

5 dagar kvar till min underbara Sara kommer!! :D
Jag & Sara
Så glad att du fann mig! Finns ingen som du! Vi har alltid lika roligt ihop och kan prata om allt! Längtar efter dig!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får mig ju att rodna tös ;)
Skulden kan du få betala tillbaka genom div barnpassning mm :)

Vilken ram är borta ? ;)
Mejla !

Postat av: anna

vilken fin bild på er två!

2007-04-30 @ 12:01:08
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: anna

vilken fin bild på er två!

2007-04-30 @ 12:01:08
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: Sassa

vilken fin layout!
va kul att Sara kommer! du får hälsa:)

2007-05-01 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback