Påsken

Och så är det morgon igen. Senaste dygnet spenderades i stugan. Det var min påsk det. Var väldigt mysigt och väldigt värdefullt för mig. Körde lite skoter med Malin. Lekte med barnen, åkte snömadrass och sånt där. Pratade och bara var. Den största skillnaden där var att de satt upp en mast nånstans i närheten, så vi har sändning nu i vår stuga. Så det går faktiskt att ringa med mobilerna nu. Wohoo! :)

Nu väntar jag på att klockan ska bli dags att gå till jobbet. Det blev så jag jobbar idag trots allt. :) Det behövs för jag ligger lite minus just nu. Men det är det värt.

Jobbet kallar. Ha det bäst! Over and out.

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare...

Hej!
Trevlig läsning! Själv är jag hem över påsk och här går det tyvärr inte att köra skoter. Men snart drar man norrut för att återigen börja en ny hård arbetsvecka. Nu förstår jag att det är Carola fanet Sara, har hört en del om dig ;)
Ha det bra!

2007-04-08 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback