Svårt att hjälpa till

Ja, nu var det två dagar sedan sist. Jag har så lite tid nu förtiden. Men nu tar jag mig den tiden... Nu kan jag berätta för alla nyfikna själar och även icke nyfikna själar att thailandsresan är bokad. Det ska verkligen bli en stor upplevelse att få hjälpa skolan och barnen. Jag hade aldrig trott att det kunde vara så svårt att få hjälpa till. Ni ska bara veta hur mycket jobb det är med att kontakta en drabbad skola och att få hjälpa den. Ni kan inte tänka er alltså. Eller tänka kan ni ju! :)

Nu vet jag också vilka som verkligen tycker det är kul och vilka som bara är, ja typ avundsjuka istället. En del kan bara inte glädjas för andras framgångar, vilket är väldigt synd. Men de är ingenting att ha, så är det bara. Man ska kunna glädjas i varandras framgångar och kunna visa medlidande i motgångar. Man ska ta vara på varandra. Man ska inte ta allt förgivet, man vet aldrig vad som väntar imorgon.

Lev idag och ta vara på dagen och alla dina nära och kära. Ge dem en extra kram, alla behöver vi kramar. Man kan aldrig få för många och man vet aldrig när den sista kramen blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback