The queen


Carolina Klüft

Lika lycklig som Carro är på den där bilden skulle väl inte vara så tokigt att vara? Eller vad säger ni? :)
Du kan göra mig lycklig! Har aldrig känt så här förut!
Igår pratade jag lite med pipet och så for jag ut och joggade/promenerade. För jag vågar inte fara så långt när det är så kolsvart ute. haha. Lite udda kanske. Jag funderar på att gå ut och gå eller springa eller nåt för jag är lite rastlös. Det enda jag har ogjort för ikväll är att duscha och byta om till lite finare kläder. Och det känns fel att göra det just nu. Har skrivit ett mail och skickat det också. Får väl se nu om jag ska ta mig ut kanske. Jo, det måste jag ju nästan göra bara.
Ska bli riktigt kul ikväll! Känner mig laddad! Därför jag kanske borde fara ut och röra mig. Och så är ju faktiskt återtestet på måndag också, så jag får ju inte bli så här lat i slutändan när det är så lite länge kvar.
Imorgon kommer Frida, Sara, Malin, Petter och Emma! Det ska bli jätte kul!! Saknar alla så mycket!
Lyssnar på the queen nu! :)

Love you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback