Så när tror ni bebis kommer?



Melissa då vi var ute och lekte en snabbis på eftermiddagen idag. :) Hör väl dock inte riktigt till inlägget menmen. ;) Lägger till en annan här nere också ;)

Ja, tänkte skriva om barnmorskebesöket som börjar bli historia nu. haha

Iaf. Huvudet var fixerat och inte ens ruckbart då jag var där sist. Vilket visst är ganska ovanligt då det inte är första graviditeten. Så det i samband med att jag länge haft sammandragningar gjorde henne lite hispig att vi ska få för tidigt. Men vi kan lika gärna gå över. Jag tror det blir max 14 dagar för tidigt (ungefär som melissa) men bara för det går jag väl över 12 dagar istället.

Kanske dags att gissa vad ni tror? :) datum, längd, vikt och klockslag?

Jag vägde runt 3700 och var 51 lång om jag minns rätt och föddes 2v tidigt. Henke föddes typ 4-5 v tidigt men jag minns inte vad han vägde så det kan väl svärmor komplettera i en kommentar? ;)

Och Melissa kom 12 dagar tidigt och vägde 3570 och var 50 cm lång.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint! <3
Är det ärftligt det där med om man föder för tidigt eller går över tiden?? :)

Svar: Alltså jag vet faktiskt inte. Vissa säger det å andra inte. Vet inte vad forskningen säger dock. :)
Sara

Postat av: Emma

Svara på Karins fråga, nej det är inte ärftligt! Jag vill som tycka de men sanningen är att barn som föds för tidigt oftast har en anledning/mamman har en anledning varför de startar!! Däremot går man ofta längre med pojkar än flickor!
Jag gissar iaf att du får den 5 juni, 3970gr och 52cm:)

2015-04-26 @ 11:07:42
Postat av: fammi

gossebarnet föddes 5 v för tidigt, vägde 2800 47cm lång och såg ut som en apa,hårig i ansiktet och blev sedan gul.
Jag gissar lilla ärtan kommer 1 maj.

2015-04-27 @ 11:27:31
Postat av: Anonym

JAg kan ju inte säga något annat än första juni, och jag tror det blir på kvällen.

2015-04-27 @ 12:55:01
Postat av: Anonym

Fina bilder, skulle vilja se det albumet!

2015-04-27 @ 12:55:41
Postat av: Anonym

Jag tror 24 maj tösen väger 3200 49 lång och på natten

2015-05-02 @ 07:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback