Älskade farmor <3

 
 
 
 
 
Nu är vardagen i full gång igen. När jag tog fram dessa bilder så får jag lite ångest. Tänk, 10 månader till nästa sommar! Men jag tycker ju faktiskt att hösten är så mysig! Igår t.ex. så tände jag en brasa i gillestugan och spelade betapet med Anna. Det var mysigt, precis som "förr" i tiden. :) Nästa gång blir det med lite höstte också tror jag minsann!
 
Annars så är det en ganska ledsam tid just nu. Min älskade farmor, som även Melissa har blivit döpt efter (Alva), somnade in i måndags. Världens finaste farmor. Jag önskar så att hon hade fått vara frisk och fått chansen att lära känna Melissa. För hon hade älskat henne. Älskade lilla farmor. Jag saknar dig och kommer alltid minnas dig som du var då du var frisk. Fina, fina du! <3 Jag saknar dig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina fina Sara. <3 Jag blir alldeles gråtig när jag läser. Så himla sorgligt och så fruktansvärt hemsk sjukdom. :( Tänker på er! <3 kramar

Svar: Tack finaste du <3
Sara

Postat av: anna

<3

Svar: <3
Sara

2014-08-24 @ 20:32:37
Postat av: Erika

Beklagar verkligen sorgen. :( Men tänk vad fint att Melissa har fått hennes namn. <3

Svar: <3 Tack. Ja, visst är det fint. :)
Sara

2014-08-26 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback