Nostalgisk

Melissa älskar Stiftelsen. Så då gör ju liksom jag också det... Per automatik. Ni ska se henne vicka på lillrumpan till deras musik... Nu såg jag på facebook att Stiftelsen släpper ny platta snart. Här är en låt: https://soundcloud.com/universalmusicsweden/stiftelsen-utanf-r-din-d-rr Dock känns den inte riktigt klockren, lite för dyster kanske... Tror inte Melissa kommer gilla just den lika mycket som "vart jag än går". hihi 
 
Håller på att spara alla bilder från mobilen + mobilens minneskort... Vilken nostalgisk "tänka-tillbaka-på-tiden-som-gått" kväll jag haft. Herremin alltså... 
 
Åh...Liten... Nä nu har allt sparats så nu ska jag stänga av och krypa till kojs. Jag skulle ju lägga mig kl åtta...?? Jaja!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tiden går fort känns som det var i går gud så liten hon var och vacker hoppas man får se när lillan vickar på rumpan gullungen mormors längtar så efter henne.

2013-10-03 @ 05:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback