Trevlig helg!

Så här efterlängtad har en helg aldrig varit (nästan). Oj så skönt och oj vad jag ska njuta och mysa med Melissen och pappan hennes. :) Sedan ska jag på min första "riktiga" fest också. Det vankas nämligen 30 års fest imorgon! 
 
Trevlig helg gott folk!
 
Bjussar på lite blandade bilder från kameran från de senaste veckorna.
 
Vackerögat. Otroligt så blå ögon hon har! Snyggisen!
 
Finklädd då vi skulle på dop och bröllop! :) Melissa säger "så häääär stor är jag nu för tiden"
 
Inte ofta jag bjussar på bilder på mig själv nu för tiden. (Är ju så mycket roligare att fota Melissa men ibland fångar Henke en eller två bilder på mig också. Och här är en ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Finisar båda två!

Svar: <3
Sara

2013-04-05 @ 16:23:38
Postat av: mamma

Ni är så fina båda två.Blåa vackra ögon.

2013-04-07 @ 19:13:18
Postat av: Karin

Hon är fruktansvärt söt den där Melissa, och vilken snygg mamma hon har!! ;)

Svar: hihi tack :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback