Irriterad!

Åh så himla irriterande...
När vi kom hem från Sunderbyn så ringde jag direkt och bokade tid på familjens hus för faderskapsbestämmelse. Fick tid den 12:e sept (vilket jag tyckte var långt bort redan då). Imorse ringer det en kvinna och säger att hon vi skulle träffa den 12:e är sjuk och vi ska boka en ny tid. Jaha säger jag... "Nästa lediga tid är den 9:e oktober". WHAT?! Jag lät inte så jättenöjd kan jag meddela. Jag förklarade dock varför. Pappan har tagit ledigt enkom från jobbet den 12:e... Och sen får han ju aldrig pengar från försäkringskassan så länge inte de har fått in faderskapsintyget... Suck. Visst förstår jag att finns det inga tider så finns det inte... Men hur länge tar det ens? Jag har hört det går på fem minuter när vi väl är där... Kan de inte klämma in oss någonstans!? Vi förlorar ju pengar på det också. Eftersom Henrik ändå är ledig nästa onsdag... Nu måste han ta ledigt IGEN... Suck. Man vill ju bara ha det överstökat också...

Kommentarer
Postat av: anna

Oj då, att det kan ta så lång tid innan man får en tid! Hoppas hon håller sig frisk nästa gång så ni får det gjort.

2012-09-06 @ 10:36:10
Postat av: mamma

Förstår att du blev irriterad så länge att vänta hoppas att hon inte är sjuk då också.

2012-09-07 @ 07:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback