En dag i september


Snacka om att sommaren passerade snabbt förbi! By the way, är det bara jag som inte kan centrera bilderna ?
 
Första dagen på egen hand för mig och lillan idag. Och den gick finemang. ;) Har hunnit med en hel del även om jag inte hann riktigt allt jag hade tänkt. :) Renbäddat, gått prommis med vagnen, sovit, lagat middag och tvättat lite. Hade tänkt hinna städa lite och plocka undan. Men å andra sidan hade jag inte planerat in att hinna göra middag, så det går väl ett ut egentligen. ;)

Annars är det som kul att ha saker och besök inplanerade tycker jag och det har jag lyckats med i veckan. :) Så alla ni som vill hänga med oss, hojta till :D
 
Förresten, kan ni inte tipsa om era favoritbloggar? Skulle behöva en eller två (eller fem)  till att följa då jag rensat de jag följer rätt hårt. :P
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild .Passa på att vila när lillan sover sin långstund på eftermiddagen.Det man inte hinner under dagen hinner man en annan dag.

2012-09-04 @ 07:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback