Välkommen med det nya lösenordet!

 
Att det kunde vara något så simpelt fel med det här lösenordsproblemet.... haha Jaja.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 18 så vi får fara på stat på middag! Melissa somnade sådär lagomt för en halvtimme sedan, så förhoppningsvis blir det bra tid för henne att vara borta också :)
 
Idag har jag ÄNTLIGEN pustat köksfönstrena. De var smutsigast på insidan (antar det är sedan rökproblemet jag hade i somras då en kastrull torrkokade med plast i). Nu glänser dem! (I jämförelse sedan innan iaf). Men det känns så värdelöst då det är så kaos på gården. Så jag kommer inte rengöra några andra fönster förrän till våren/sommaren då det börjar bli lite finare att titta ut genom fönstret också. ;)
 
Jag är sugen på att göra slingor i mitt tråkiga hår... Frågan är om jag vågar då det är sååå vanligt att man tappar hår då man ammar... Jag har ju inte gjort det (pepparpeppar) än, men kanske gör det om man slingar? Eller när jag slutar amma... Ja, svårt det där. Men man vill ju vara fin också! :)

Nu vaknade M. Plikten kallar! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter och väntar jag med :) Fin du är i håret!

2012-10-12 @ 17:09:24
Postat av: Karin

Fin du är! jag hittade hit med nya lösenordet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback