25 bast då!

Nu ligger vi nyvakna i sängen jag å lillan. 25 bast är jag då nu... kommer mestadels vara själv idag med Melissa om ingen kommer på oväntat besök. Anna ska komma förbi iaf:)

Det är så skönt att Melissa sover så bra! somnar oftast runt 20 och sover oftast till nu halv tio. Hon ligger bredvid mig nu å sparkar och pratar. Gullebarn. <3 Å snäll är hon. Gnäller sällan. :-)

Ja... Hade jag nå mer på hjärtat? Jo. måste ju tillägga till förra inlägget att håret fick jag ju också fixat. Blev verkligen bortskämd!

Nu ska jag hänga tvätt (underbart med tidsinställning på.apparaterna)! å kika vad älsklingen lämnat i datarummet till mig. :) Presenten
var ju shopping i Luleå i lördags. Har kommit överens om att inte ge något "stort". Vi har ju ändå gemensamma pengar nu så. :)



Igår... Man blir ju trött av att vara på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback