99 dagar kvar!

Ja, jag höll ju nästan på att missa -100 dagen. Fast jag hade en app som räknar ner till den 12:e, men den räknar "fel" på en dag, då BF dagen är dag 0 så att säga, inte 1. Så ja idag är det "bara" 99 dagar kvar till beräknad förlossning idag! Hipphipp hurra för det! Det firar vi med att att åka till Umeå å hälsa på Umeborna! På söndag blir det nog till att se Titanic i 3D. :) Blir spännande! Hade velat se The lucky one också, men den har redan slutat gå. :( Får se den hemma istället lite senare med tjejerna tror jag! En typisk tjejfilm. ;) Samma som har gjort The notebook! Och det måste ju betyda att den är skiiitbra! Så detta är ett tidsinställt inlägg då jag åker till Skellefteå å hämtar upp Henrik direkt då jag slutar. Väl där så ska vi överraska min farmors syster som bor där och säga hej. Sedan åker vi mot Umeå! :) Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så kul i Umeå! "Älska mig igen" verkar också vara en bra tjejfilm, har biopremiär här idag.

2012-05-04 @ 14:34:03
Postat av: mamma

Hälsa hajje från oss.Ni får säkert trevligt i Umeå.

2012-05-05 @ 06:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback