You are the hope



Idag har mamma varit här och vi har varit iväg till Granngården så jag fick köpa lite botemedel till lössen. Såg även att mina rosor fått sig en släng av något. Tyckte de växte dåligt. ;) Så nu har jag ett medel som jag hoppas gör susen. Jag får dock inte spraya på det då jag är gravid, så det får vänta till karln i huset kommer hem. :) Annars har vi påtat i trädgården lite och även varit till kyrkogården och påtat lite där. Nu känner jag mig faktiskt lite ensam. Det blev ju en lång helg som jag fick ha Henrik hemma, så jag hann nog bli lite bortskämd tror jag! Han är ju finast min karl! <3 Men nu på torsdag kommer han hem och så får jag ha honom hemma i fem hela veckor! (Sedan kommer han ju jobba på hemmaplan ett tag innan och efter bebisen är född) Nej, nu ska jag ringa Karin och surra och göra bot på den här "ensamkänslan". Imorgon är jag bortbjuden på middag. Icket dumt det icket! :D Är ju så tråkigt att äta själv så det finns inte! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är tur att har någon som tänker på dig där hemma.Det är inte roligt att äta själv varje dag.Bara hoppas att det blir fler middagar.Och snart har du Henke som kommer hem varje dag.

2012-06-26 @ 06:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback