Inget vettigt


En bild från idag när Mira var här :)

Ja, ni har varit en del som tittat in trots min frånvaro här. Har inte så mycket att säga men det har varit mycket i mina tankar den sista tiden. Har ingenting nu heller att säga så frågan är varför jag skriver...

Har haft en härlig dag på jobbet idag. Klockan 14-16 hade vi personalmöte som jag fick vara med på nu när jag går på månadslön... Vi var ute på fårön vid vattnet, jättefint! (Skulle ha vetat om det stället i måndags när vi var på cykelutflykt där)... Det var så varmt så vi fick ställa oss upp för att det skulle fläkta lite mer. haha Inte alltid det är såå härligt. Jag blev sååå sugen på att bada men det blev inte. Synd att Henke var borta annars hade jag övertalat honom. Men han är lite av en badkruka han minsann!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är alltid roligt att läsa din blogg.Fast du skriver att du inte har nått att skriva,men jag njuter varje dag att läsa och se dina underbara bilder.

2011-06-13 @ 09:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback