Den underbara sommarhelgen



Helgen har varit långt mer än underbar. Härligt väder som har inbjudit till många olika aktiviteter. Bland annat studentfirande av min kusin Oskar, kvällsgrillning på degerberget, bad & kubb, mysiga middagar på altanen, mera bad och även att bara vara har hunnits med (vilket är viktigt och så skönt att inte ha något planerat jämt). Lite festligheter har vi också hunnit med och även bio (Hangover 2), som varken jag eller Henke tyckte var så bra. Ettan var så mycket bättre! Många klagade på värmen men jag njöt, det är så jag vill ha det hela sommaren helst. ;) Nu är det kallt som attan, snacka om kontraster. I lördags 32 grader som varmast i skuggan, idag typ 13. Känns som att jag vill ta på vinterjackan och jag överdriver inte det minsta lilla. ;)

Nu ska jag strax åka in till stan och eventuellt bränna lite pengar. Om inte, så ska jag iaf åka och handla mat och hämta Partylitepaket! Som julafton varje gång :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad stilig Oskar är vilken härlig bild.Ja man behöver en vinter jacka jag håller med.

2011-06-14 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback