Nu är långhelgen slut!



Nu är min långhelg slut snart... Har har yttrligare en härlig helg :) Har även (äntligen) beställt ett nytt tangentbord till min dator... Så nu ska jag snart förhoppningsvis slippa sudda hela tiden...  Och så har jag även tagit tag i att boka tid för att ta bort massa födelsemärken jag har (med laser). Jag har mest på magen, ganska stora och utåtstående och de råder de ju de flesta till att ta bort... Och jag tänker speciellt på att jag är ljus, det är ju då man ökar riskerna med att det skulle kunna bli något... Så nu ska alla eventuella farliga bort! (Han går ju igenom hela kroppen så han tar bort alla han misstänker skulle kunna vara farliga eller ivägen - sådana som kläderna nöter på eller så). Har sovit länge idag så får se om jag somnar efter kvällsjobbet... Har dessutom sovit en halvtimma alldeles nyss i soffan också ;) Men då har jag också slarvat med min järntabletter i helgen (som man får efter man gett blod) Jag hade glömt dem hemma! Men nu ska det inte glömmas någon fler!

Kommentarer
Postat av: emma

kom ihåg att innan du tar bort med laser bör du göra ett prov på födelsemärkena för att kolla av dom!!! för skulle de ligga en latent förändring kommer de ju aldrig annars fram, och finns då kvar på din kropp, vilket kan ge förändringar i framtiden!!!

Postat av: mamma

Jag tror att du somnar ändå,vad bra att ska fixa dina födelsemärken.Fin bild på Izzy,hon vaktar blomman.

2011-06-21 @ 07:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback