Inget speciellt

Nu har jag fått reda på varför snöbollsbusken inte blommar som den ska, den har löss! :( har gjort en hemmabehandling på den och hoppas den repar sig till nästa år iaf! Ba så ni vet liksom! ;) Och bara så ni vet funkar mitt tangentbord ändå inte fast vi bytt tangentbord... Irriterande! Längtar redan efter en ny!

Jag och mamma har klättrat på taket och skrapat där! Var lite kul för det kom en postgubbe med ett paket just då så det måste ha varit lite komiskt. Vi bara "hallå, vi är häääär uppe, kom på baksidan" :P Sedan fick han klättra upp lite för att räcka mig paket och den där grejen man skriver under på! Och i detta vädret, vi har fått en gratis bränna vill jag lova!

Nu ska vi ut och tvätta huset sen kan vi börja måla på måndag! wiiie! så alla som vill kan komma då och måla, vi bjuder på grillat!  ;) Hade varit skönt att få ett avbrott det behöver man när man jobbar med huset eller jobbar med jobbet hela tiden. Men då får vi helledigt imorgon iaf (fram till jag börjar jobba halvfyra då) så då blir det utflykt! Blir skoj! Så alla som vill komma till arnis imorgon är mer än hjärtligt välkomna att hänga på. :)

Och by the way, har inte ont i halsen längre. YEEEEY! (ta i trä)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback