ARG!!

Så jävla irriterande alltså... Jag pratar om min mer eller mindre kända a-kassa historia? För er som inte följt med i den kan ju nonchalera detta inlägg...

Fick äntligen ett brev att jag var beviljad att få stämpla... MEN, inte från perioden 11-feb -28:e april... för att? Jo, för att de skickade ju det där jäkla brevet om att jag behövde intetyg från skolan OCKSÅ, fast jag skickat in papper om vilka datum och så jag pluggade... Och det är det datum som jag skrev under med där som gäller. Så jag är bara beviljad att få stämpla från en 29:e april, vilket är helt i onödan för då jobbade jag heltid! Suck! Nästa gång jag behöver dem, förmodligen till hösten då ska jag ringa och inte vara glad och säga "nu ska ni berätta för mig EXAKT vilka papper ni ska ha in i vilken ordning så ni inte försöker slingra er sedan att ni inte fått det!!" För grejen är ju den, hade dem skickat det intyget DIREKT, liksom alla andra så hade jag ju fått från 11:e april... Så stört! De har ju bara skickat ett brev åt gången med olika grejer de saknat, varför inte säga ALLT de behöver på en gång? Känns ju som att de visste allt och bara vill snåla med pengarna och drar ut på det för då vet dem att jag antatligen jobbar sommaren... SUCK! Vad arg jag blir!

Annars har min fina mor varit här och vi har haft lite kvalitetstid tillsammans. (Från igår till idag) Gått på stan, suttit på altantrappen och pratat, rensat ogräs... Nu känns det faktiskt konstigt tomt här hemma. :(

Sedan har jag tagit tag i att beställt nytt tangentord till min dator. Det är ju nåt galet när den skriver så himla dåligt och hoppar över bokstäver hela iden iland funkar den bra oc ibland inte som ni ser nu när jag inte försöker ändrahl tiden. Väldigt olika när et väljer att strejka eller inte. Så hopps det bara är det som är felet! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ja tack detsamma det var så kul att få rå om dig,och din blomrabatt .Och att vi fick sätta blommor på gravarna.

2011-06-15 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback