Starting today



Jag har blivit sjuk.
Sjukt tråkigt. (vitsigt va)? Alltså min hals gör sååå ont, har lite rethosta också. Annars är det väl just inget mer "symtom" så liksom. Men jag är sååå slut i hela kroppen. Jag har börjat se Greys Anatomy i brist på annat som jag orkar göra. Har dock skrivit ett brev (det var på tiden) som jag ska försöka orka gå och posta. ;) Greys verkar ändå okej, tycker jag efter första avsnittet.

Måste bara berätta att Sandra har gjort mig så sjuuukt sugen på en ny telefon. :D Har till och med frågat mamma om hon vill köpa min och det ville hon, nästa lön. Så nu väntar jag bara på att Nicke Nyfiken ska ringa när som helst och berätta om den går att låsa upp från tre eller inte. Den är sååååå fin! (för tre abonnemang är det ju ingen idé att ha här där vi bor) och så vill jag ju ha samma nummer, och samma abonnemang på telefonen. Det bästa som finns, telia max 25. Alla ni under 25, skaffa det! :D Och på tal om Sandra, här kommer en hälsning till dig: "Ssssschhhh Sandra, inte berätta för någon nu ;) det är våååår hemlighet :p" haha

Förresten, har ni hittat in till bloglovin.com? Där ni kan lägga in alla bloggar ni följer så syns det där på en gång när någon har uppdaterat? Det tog en braaaa tid innan jag upptäckte det, eller jag upptäckte det väl inte, utan Anna visade mig det ;) haha

Dags att posta brev då! Någon kan bli lycklig ;) Och den personen känner sig nog träffad. haha Henke tycker vi är söta som skriver PERSONLIGA RIKTIGA brev. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja juste :D Haha TACK så mycket för det, men tänkte han fixar ju ut de och skickar dem :) Hoppas jag också, vi måste ju planera innan jag far! Ring mig någon dag. PUSS

Postat av: Anonym

Haha jag kanske slår en pling imorn efter jobbet om jag orkar ;D Krya på dig söta! Det är ett hus! :) Längtar dit! Kram

2009-07-08 @ 21:21:51
URL: http://powercarola.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har så länge drömt om att få plugga till kurator. :) Förresten, nu var det ett tag sen vi sågs, vi måste ju hitte på något snart!

2009-07-09 @ 13:23:58
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag lovar hihi ;p

2009-07-09 @ 13:43:47
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här känner man sig räffad som ett skott! ;)



Personliga riktiga brev is the shit, Henke är söt som köper presenter till mig. hihihi :)



KRYA på dig söt, kunde jag skulle jag komma med hååning och koka te åt dig. saknar dig som en tok... när hördes vi sist liksom, helgen?! gah!



PUSS

2009-07-09 @ 16:56:42
URL: http://evighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback