när tiden stannar för en sekund

ja tiden stannade allt i en timma typ ungefär idag.

det var nåt jag hade att säga här men nu minns jag det inte.
kan väl berätta att jag ska på julshow ikväll med natta och emme! natta fixade tre gratisbiljetter, hoppas det är hyffsade platser :) kul ska vi ha iaf!
tackade nej till jobb imorgon :( hatar sånt! förklarade att vi flyttar men vet inte om hon fattade för hon lät då inte så förstående :(


Jag är så frustrerad för jag har så många bra vänner så långt ifrån mig :( Vill ju bo nääära! <3 Sassa, Anna och Carro! <3 Det är nästan helt sjukt hur nära man kan stå vissa vänner som ändå är så långt ifrån. Ibland kanske vi hörs på länge, men det är ALLTID, och då menar jag just ALLTID samma sak när vi väl hörs eller ses. Saknar er så jävla mycket så det gör ont. Vad skulle jag tillexempel ha gjort i min sits nu utan Anna? Skulle aldrig, aldrig, (antagligen) sagt det annars... visst att det är jobbigt nu, men i slutändan blir det nog bra, det måste jag tro. Och utan Carro hade det inte heller blivit. Från första början. Och Sassa <3 Du finns alltid där för mig och det vet jag! Jag älskar dig massor vännen! Jag älskar er alla nåt så enormt! <3

Älskar alla mina andra vänner också såklart! <3 Men just nu pratar jag om de jag inte har nära nu :((( Och snart försvinner Karin för ett par månader :(

http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/ kolla in den sidan, vilken kändis man får gå på dejt med typ ;) jag blev Marie Serneholt om jag skulle vilja gå på en kvinnlig dejt och Måns som den manliga dejten. haha lite komiskt tycker jag!

ajja dags att packa kanske? nej just det ja! det är så fullt i lådor och sopsäckar (mina kläder) så det går knappt att gå. så ny tycker jag faktiskt jag varit duktig och inte behöver packa mer förrän imorgon när grejjer försvinner. går ju seriöst inte packa nu när man inte ens kan röra sig! eller hur? ;) då får jag göra mig klar för att åka till luleå då istället! great!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket klarar du för att du är så himla bra sara! jag är jättestolt över dig! och jag saknar dig verkligen, önskar vi bodde närmre än såhär, åtminstione i samma landskap... men en dag så kanske vi gör det. Jag är verkligen jätteglad att jag har dig, kommer aldrig glömma våran första "fika", ett av de finaste minnena ändå <3 Och sjukt många har det blivit sedan dess.. oj vad jag skriver på här va.. Älskar dig! och ha det kanon ikväll!

2008-11-27 @ 17:56:21
Postat av: Carro

Älskar diiiiig, min tokfrans..;) Sen är jag den gladaste om du väljer att flytta närmare..;D KRAM

2008-11-28 @ 08:14:49
Postat av: Simon

ah men titta min första kommentar!



hoppas det går bra att flytta nu!



tog och gjorde det där testet... lite annorlunda må jag säga, jag fick i alla fall Elena Paparizou och fick även jag den där Måns har dock ingen aning om vem han är men han är väll en idol eller nått i den stilen va?

2008-11-29 @ 14:52:47
Postat av: Sara

SimoN: ja det är en idoltyp :P vad trevligt att jag fick en kommentar! fortsätt med det ;) tycker många andra har blivit lite dåliga också, karin och emma brukar slinka in med någon kommentar någon gång, men det var ett tag sen :p haha

2008-11-29 @ 22:57:50
Postat av: sass

men åh:) du är så fin. saknar dig! älskar dig med! <3

jag fick också måns förresten, haha. o prinsessan madeleine:)

2008-11-30 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback