All helgona helgen

För mig är det en högtid då vi ska hedra våra kära som är döda, tända ljus och tänka på dem. Inte klä ut oss och skrämma skiten ur folk... Nåja, jag har inte råkat ut för några "bus eller godisbarn" omän jag ville Emma & Emil skulle komma förbi mig. Fick lite bilder på dem istället som jag tror jag ska lägga ut här också. :)


Har ni sett några sötare och läskigare häxor? Emma hade börjat gråta när hon tittade sig själv i spegeln :) hihi Emil var dock stentuff! Blev lite rädd för Emma men inte för sig själv. Han var den som gick med bestämda steg till grannens dörr! De gick bara till grannen och till moster ;) Så bilderna är från Fridas mobil, så vet ni! ;)


Cooola Emil!


Coola Emma!

Var i alla fall på kyrkogården och tända två femdygnsljus, (eftersom jag visste jag inte skulle kunna gå dit igen), eftersom jag var på Boda Borg i Skellefteå med Emma, Sara och stallgänget igår, vilket var grymt kul! Vi klarade många banor! Iaf, åter till kyrkorgården, det var så himla vackert och fridfullt. Det var tänt på nästan alla gravar. Tänk om jag haft kameran med mig och lyckats fånga det fridfulla i bilden... Det var vackert!

Idag har det tydligen snöat i Nystrand (men det syns inte, bara frost ute nu) Eller det har "snöat" enligt mamma på morgonen, men jag vet inte om jag tror henne. Man ser det ju inte ens! Så det räknas väl inte heller som den "första snön"  direkt som man faktiskt ska kunna ta på! Den ska synas på marken! Vad har hänt med klimat Sverige när det faktiskt har kommit "första snön" i Sundsvall och till och med utanför Örebro?!? (Och den ligger dessutom kvar nu, över en dm på vissa ställen)Knäppt? Ja!

Räknas det här som "första snön"? Enligt mig -NEJ! Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bara utanför örebro, utan även i örebro:)

2008-11-02 @ 17:28:47
Postat av: Pia

Hej! :)

Det är väl du Sara som kommer på julkonserten med Caroline??

Kramis, Pia:)

Postat av: Erika

Haha, shit vad söta dem var som halloween-häxor!!(och trollkarl förståss) :D

2008-11-10 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback