7 januari 2008

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ikväll. Jag lever iaf ;) Har blivit helt frisk också från min elaka förkylning. Shit, jag har aldrig blödit så mycket näsblod som då!

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro... Det som förut har gett mig styrka verkar mest bara ge mig ångest nu? :/ Det låter ju ganska uppenbart att jag inte ska göra det längre. Men jag vill känna den där styrkan i det igen!

Jag har nyss gjort något som jag aldrig trodde jag skulle försöka göra ens idag. Det gick inte, som vanligt. Jag har ju försökt förut, för länge sedan, då gick det inte, och nu gick det inte heller. Jag hatar att. ja. DET.

För övrigt så är vädret här ganska konstigt nu. I lördags var det typ -17 på morgonen hos mig. Hemma hos mamma och pappa, en mil bort, var det typ bara -14. Väl i slalombacken var det under -10. Idag är det typ nollgradigt. Imorgon kanske det är -20. Vad vet jag? Konstigt iaf att det ändrar sig så snabbt! Men jag ska verkligen åka mer slalom i år. Förra året åkte jag bara en gång. Nu har jag åkt en gång. Men många fler gånger ska det bli! Ifall jag inte får jobb i helgen så vill jag åka. =) Någon som är sugen att hänga med isf? Här bjuder jag på en slalombild på mig. =) Finns en då backen syns i bakgrunden. Då syns det hur brant den faktiskt är. Jag älskar den. Bara den inte är så isig som den var då. =)

image129 

Kärlek från mig till Er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla fin du är på bilden. Härligt med slalom. Förlåt att jag inte ringde upp igår, men jag var tvungen att prata med lale. Hoppas du mår bättre! Stor kram

2008-01-08 @ 09:51:32
Postat av: Anna

jag vill åka slalom med dig! =)
skönt att du mår bättre igen!

2008-01-08 @ 11:07:22
Postat av: A

woho det funkade att skicka nu :D

2008-01-08 @ 11:07:46
Postat av: Sara till Anna

Kom och åk med mig då :D

2008-01-08 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback