5 mars 2007

Har varit ute mest i det fina vädret idag. Äntligen lite tecken på att våren är på väg hit också! Och äntligen lite sol. Sinnet behöver det! Har varit ute på en promenad med Stina. Vi gick lite överallt faktiskt. Var riktigt skönt! Har pysslat på med mitt fotoalbum idag också! Alla bilder som jag ska ha i det är fastlimmade. Ska bara skriva lite mer i det förra albumet och så i detta. Sen ska jag börja med mitt studentalbum nån gång också. Men jag prioriterar detta. ;) Har fått upp gardiner nu också. Nu är allt på plats tror jag! Nu fattas bara den där tv:n som jag kommer att vänta ett tag med!


5 dagar kvar!! :D


Sol ute,

sol inne.

Sol i hjärta,

sol i sinne.


Kommentarer
Postat av: Madelen

Vart är det du flyttat? :)

Postat av: Madelen

Jaha, skönt att bo på byn kan jag tänka mig? ;) Det är bra med mig, jobbar och står i! Själv, vad gör du nu för tiden?

2007-03-05 @ 21:49:25
URL: http://biianca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback