31 mars 07 - Patong

Hej och ha!

Det blir inte alltid som man tror. Det blev inte Karon Beach, vi akte till Patong beach istallet. Jag kanner igen mig ratt bra anda. Men mitt lokalsinne ar ju som det ar. =) haha har kopt ett litet telefonkort sa igar kunde jag ringa lite. Ska ringa lite sen ikvall av det som ar kvar tror jag!

Jag som trodde att jag inte kunde branna mig mer nu (om det nu ar det som jag har gjort). Jag har superont pa hogra benet, fast jag ar inte ett dugg rod. Men jag kan nastan inte ga... :( Men det ska bli bra till imorgon.

Vi har iaf superbra vader och allt ar som det ska. Vi lever och mar val, fastan vara magar har kapsejsat for lange sen. :(

Nu ska jag aterga till de andra, sa det inte blir gratis drinkar till dem men inte till mig. ;) Horde klockan nu! Dags att ga. haha Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback