Bortskämd? Jag?

Ja nu är det slut på alla dessa test. Är lite less faktiskt.  Bortskämd? Jag? Jag har ju faktiskt tjänat ihop till mina egna grejer så jag vet inte hur bra detta test är. haha Men nu har jag gjort ALLT i väntan på att tvätten ska torka så jag får fara hem och städa eller nånting i den stilen! Är hemhemma nu.

Jag har en :

[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x] Bror
[ ] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[x] Eget badrum (räknas det när man bor i egen lägenhet?) haha
[x] Eget rum
[ ] Swimmingpool
[ ] Hot tub/bubbelpool
[ ] Gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL : 8

[ ] Säng större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] Mp3spelare/ipod
[ ] En fungerande PS2 (inte mitt men vi har i huset...)
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/advance (på vinden typ)
[ ] Gamecube
[ ] Nintendo ds
TOTAL : 4

[ ] Pokerbord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljadbord
[ ] Fooseball (fotbollsspel)
TOTAL : 0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet (Med CD spelare)
[ ] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 2

[x ] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[ ] Telefon (ingen hemtelefon om det är det som menas)
TOTAL: 4

[x ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard (El-orgel)
[ ] Något annat instrument
[ ] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[ ] Haft en personlig tränare
[ ] Dyra smycken (För mig ja, men inte prismässigt kanske)
[x] Träffat en kändis
TOTAL: 3

[x] Platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu
[x] Kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[x] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
TOTAL: 3

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo
[ ] Suttit i en helikopter
[x] Äger en videokamera
[x] Egen laptop
[ ] Egen dator
TOTAL: 3

TOTAL SUMMA: 34

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Normal
34-40 = bortskämd brat
41+ = Upperklassens snobb



I onsdags åkte jag till stugan efter jobbet. Malin, Emma och Emil var där. Och så Janet och Mats då förstås. Det var såå mysigt och vi hade ju så underbart väder också. Badade med Emma, lekte med henne. Gosade med både Emma & Emil, solade, läste. Sånt som hör stuglivet till. :) Så skönt. Sen tog jobbet fart igen på fredagen. Imorgon börjar jag tiiiidigt. :( Jag vet att man inte ska klaga då man har sommarjobb, men jag är såååå less. Behöver vila. Men men. Torsdag blir jag ju "lång" ledig! ÖLAND HERE WE COME! :D Campa med brudarna och bara må gott på Öland. Sola, bada, umgås och ha kul! Och så ska vi ju såklart till Victoriadagen också. Ni kan ju hålla utkik på TV för vi har rad 3 & 4! ;) Jag längtar efter alla mina brudar! Ska bli så himla kul! Ska flirta med Fredrick också så kanske han kan hämta mig och Kicki på busstationen i Sundsvall då vi kommer från Öland. Frågan är om han vill stiga upp så tidigt? haha

25212-88

Jaja, ska titta till tvätten nu. Hade hoppats vara hemma vid 20-tiden.

Ha det bäst alla! Njut av sommaren nu! Tänk vad ni kommer att tänka tillbaka på hur underbart det var sommaren 07, när det är vinter och kallt. NJUT av livet mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback